Jezus

Jezus

środa, 6 maja 2015

Dawca Życia




Chcę Ci, Panie podziękować,
za ten piekny swiat.
Chce Ci podziękować,
że tak cudnie stworzyłes mnie.
Twoja miłość ukształtowała mnie 
w łonie mej matki. 
Twoja ciepła dłoń gładziła me policzki 
nim ujrzały swiatło dnia.
Twe ramiona tuliły mnie 
jeszcze zanim ziemska matka 
przycisneła to maleńkie ciałko. 

Ty, Dawco życia 
tchnąłeś we mnie Ducha, 
abym żyła dla Ciebie,
kochała Ciebie,
przebaczała dla Ciebie,
tęskniła do Ciebie
i umierała dla Ciebie. 


Bóg jest jedynym dawcą życia. Tylko On życie daje i zabiera. Tylko z Jego łaski poruszamy się i jesteśmy. Bądźmy mu za to wdzięczni! 

Wiersz jest mojego autorstwa :)

Zdjęcie pochodzi z osobistej kolekcji zdjęć. Osobiście jest to moja ulubiona rzeźba. Znałam ją już mając naście lat. Zawsze mnie zachwycała i wprowadzała w kontemplacje nad świętością. Również chciałam być takim oparciem dla konającego Chrystusa. 

Ta Rzeźba pochodzi z kościoła Św. Piotra i Pawła w Wilnie. 

Pozdrawiam w Panu,
D ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz