Jezus

Jezus

czwartek, 2 kwietnia 2015

Przez Chrystusa pojednani z Bogiem


Kol 1,12-23

Bóg dał nam udział w wielkich rzeczach. On uwolnił nas spod władzy ciemności i przeniósł do królestwa swego umiłowanego Syna, w którym mamy odkupienie - odpuszczenie grzechów (Kol 1,13-14). To w Nim, przez Niego i dla Niego zostaliśmy ja i Ty odkupieni. Moja i Twoja dusza została zbawiona przez Jego Drogocenną Krew, przelaną na Krzyżu.
Ojciec to sprawił, że to w Chrystusie i dla Chrystusa wszystko zostało stworzone. On stał się pierwszy we wszystkim, aby mógł przygotować nam miejsce. Dlatego też stał się pierworodnym spośród umarłych (Kol 1,18). Dzięki śmierci, której sam doświadczył, tę śmierć pokonał, abyśmy my nie umarli na wieki. Mało tego - Jego śmierć i zmartwychwstanie sprawiło, że pojednał On wszystko ze sobą, i to co na ziemi i to co w niebiosach (Kol 1, 20).
Przez Niego pojednani zostaliśmy my - ludzie, z naszym Ojcem w Niebie. Ponieważ żyliśmy z Nim w niezgodzie przez nasze grzechy i złe postępowanie. Jezus zgładził te grzechy Świętą Krwią.
 
Czy rozumiemy tą cudowną prawdę? Czy już dotarło do Ciebie, że dzięki temu pojednaniu możesz rozmawiać z Bogiem, możesz wymadlać cuda, możesz trwać w Nim, już tu na ziemi?

On JUŻ odkupił Twoje winy, a to co musisz zrobić to w to uwierzyć, zaufać Mu całkowicie i iść za Nim. Iść za Kościołem, której On jest Głową (Kol 1,18). Zaufaj Mu i wierz w Niego i Jemu, a wiara Twa niech będzie ugruntowana i stateczna w Ewangelii (Kol 1, 23), a wtedy będziesz mógł zawołać za Św. Pawłem: Jej [Ewangelii] sługą stałem się ja (...) Kol 1,23.

Pozdrawiam w Panu +
D. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz